Toppen, kör själv med inneluft i ett gammalt hus. Aldrig fel med lite extra ventilation ty det blir ändå varmt så det räcker med råge, o skulle det gå åt en extra vedklamp eller två så gör det inget. Bra ide att ta luft från ett annat rum fär att förbättra komforten
Nä har koll på slangen och stosen på kamin blir ej varm. Svårt att fastställa resultatet bara. Beror tempökningen på eldandet eller ökat luftflöde i huset.... Några tips på hur jag reder ut hir luften rör sig hemma?
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
