5 446 läst ·
18 svar
5k läst
18 svar
Tillopp till diskmaskinen samma som avlopp?
sannoliktE Emil Wahlin skrev:
man får titta i blandarens manual om hur man ändrar mellan kallt och varmt , det går att köra diskmaskin på varmvattnet oxså men rekomenderas att man kör på kallt
du kan ju kolla och känna på slangen i slutet av diskprogrammet när den tar in vatten
okej, viktiga är att det funkar. Ska nämnligen få hem en installatör från Elgiganten som kopplar i min maskin. Och dem ska ha det så lyxigt att allt ska vara förberett när dem kommer till platsen. Bla då att det ses till att det går att koppla diskmaskinen till kallvattenT tergo skrev:
ändra mellan varmt och kallt kan man ändra på när maskinen är inkoppladE Emil Wahlin skrev:
troligen är den inställd på kallvatten
Klicka här för att svara