Hej !
Ska bygga ett arbetsrum i en del av garaget. Rummet ska hålla 20 gader året om. Isolering i nuläget är 90mm i vägg samt 200mm i tak.
Att tillägsisolera taket är inte möjligt, men skulle gå att lägga till 90 mm till i väggarna. Två av väggarna är ytterväggar, de andra två går in mot resten av garaget (som inte är uppvärmd)
Befinner mig i Lund. Uppvärming kommer bli direkt el eller liten värmepump.
Är det lönt med jobbet att bygga nya väggar för att få in 90 mm mer i väggen?