Har ett sommarhus från -63 som är lite ombyggt i omgångar, större delen av huset har kvar sina gamla dimensioner på dess ytterväggar dvs lövtunna, givetvis är detta ett litet problem under kallare månader och när det blåser kraftigt mot dessa ytterväggar, nästan så man kan känna vinddraget 😂
Tänkte kika på en enklare tilläggsisolering alt sätta in västkuskivor i facken?
öppnade då upp för att kika vad är bakom ytterpanel och ser denna, svart/grå skivan som jag gissar en någon form av asfaltsboard?
Allt är snustorrt men som sagt hade behövt sig lite mer isolering, era tips förslag på ett smart val av isolering samt väg framåt/teknik
Tack
Tänkte kika på en enklare tilläggsisolering alt sätta in västkuskivor i facken?
öppnade då upp för att kika vad är bakom ytterpanel och ser denna, svart/grå skivan som jag gissar en någon form av asfaltsboard?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Allt är snustorrt men som sagt hade behövt sig lite mer isolering, era tips förslag på ett smart val av isolering samt väg framåt/teknik
Tack
Redigerat:
Klicka här för att svara
