Ska bli aktuellt att fixa till ytorna i trappen upp till vinden. Vinden består till hälften av en kallvind och till hälften av ett sovrum. Ttappen blir riktigt kall på vintern ( och vaaarm på sommaren). Men hur gör vi? Regla ut väggen vill vi ogärna då de försvinner så mycket utrymme då. Finns de nå slags tunna skivor eller nåt? De är alltså frågan om yttervägg samt vägg mot kallvinden.
De går alldeles utmärkt att isolera ett hus även från insidan.surris skrev:
Att isolera utifrån är inte aktuellt. Vilken dörr menar du? Från hallen upp till trappen? Inte helt stängd nej.
Klicka här för att svara

