Hej!
Mitt kommande hus är orenoverat sedan -67 och har ett låglutande tak.
Då kWh troligtvis ligger mellan 20-30 så vill jag Tillägsisolera för att minska mina kommande uppvärmningskostnader.
Jag har tittat lite på isolera utvändigt..
men är öppen för allt

Hur gör jag på bästa sätt?
Hur gör jag enklast?
Hur gör jag billigaste?

Tacksam för alla svar jag kan få.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.