3 605 läst ·
4 svar
4k läst
4 svar
tidsströmställare billig???
Letar efter en tidsströmställare som hellst ska gå att ställa från 0-60min på framsidan men den får inte kosta mer än en ca 300kr känns som att om det kostar mer kan man köpa något roligare..
Medlem
· Norrbotten
· 3 390 inlägg
Menar du ett tidur eller en nedräknande timer? Classe har relativt billiga tidur:
Clas Ohlson - Kopplingsur Starkström El & Elektronik handla beställ postorder
Clas Ohlson - Kopplingsur Starkström El & Elektronik handla beställ postorder
Nja inte riktigt... En typ sån här fast billigare vill jag ha: Trend mekanisk Timer 2-polig
Tidur / Timer
Tidur / Timer
Medlem
· Norrbotten
· 3 390 inlägg
Är det Trendserien du är ute efter är det nog bara att hosta upp.
Annars finns det kopplingsur för montage i apparatdosa på Classe som jag länkade till. Svårt att komma särskilt mycket billigare undan än 200 kr. Spelar det någon roll om det är digital eller analog inställning av tiden?
Vad ska du använda den till?
Annars finns det kopplingsur för montage i apparatdosa på Classe som jag länkade till. Svårt att komma särskilt mycket billigare undan än 200 kr. Spelar det någon roll om det är digital eller analog inställning av tiden?
Vad ska du använda den till?
Nja tog den som exempel bara... Hittar inget i smak hos classe... Vill ha ett vred digitalt eller mekaniskt spelar ingen roll som jag vill vrida upp på en tid när jag går upp hur länge motorvärmaren ska stå på.. Ska även anvädas till att styra ett vägguttag på balkongen så man inte glömmer något påslaget därute.. (Bor på övervåningen Har bilen framför bron..)
Klicka här för att svara