89 764 läst ·
261 svar
90k läst
261 svar
Tianchen S520
Medlem
· Östergötland
· 42 inlägg
Hej, min farbror har en Tianchen S520 och tyvärr verkar nu kontrollkortet i laddstationen gått sönder. Tyvärr går det inte få någon hjälp från Out1 eller odlas.se ( som även säljer denna nu) med reservdelar. Finns det någon har som har en fungerande laddstation och som vill sälja den för en liten peng?
Prova att kontakta Tianchen direkt. Nu är det några år sedan (2015), men jag fick mycket god hjälp av dem när jag hade min Tianchen. Vid ett tillfälle kontaktade jag dem på fredagen och hade reservdelarna på posten på tisdagen 4 dagar senare. Extremt snabba och hjälpsamma. Jag mailade då Jenny Zhao, sales5@tianchen-cn.com, men har ingen aning om adressen fortfarande fungerar, men det kan ju vara värt ett försök.V vindsurfaren skrev:Hej, min farbror har en Tianchen S520 och tyvärr verkar nu kontrollkortet i laddstationen gått sönder. Tyvärr går det inte få någon hjälp från Out1 eller odlas.se ( som även säljer denna nu) med reservdelar. Finns det någon har som har en fungerande laddstation och som vill sälja den för en liten peng?
Lycka till!
Se mitt svar på föregående inlägg. När jag hade min 520 för några år sedan beställde jag direkt från fabriken i Kina. Funkade grymt smidigt och bra pris.
Beställde en gång på fredagen och hade prylarna i brevlådan på tisdagen 4 dagar senare.
Beställde en gång på fredagen och hade prylarna i brevlådan på tisdagen 4 dagar senare.
Hej jag har försökt att hitta på flera olika sidor på internet. Men hitta inte det. Kommer du ihåg länken till sidan. Hälsningar Mattias.E Evald1 skrev:
Jag mailade då med Jenny Zhao, sales5@tianchen-cn.com, men har ingen aning om adressen fortfarande fungerar, men det kan ju vara värt ett försök. Detta var dock 2015 så det kan ju hänt en del sedan dess...M Mattias_74 skrev:
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden