hehe det är ju påsk,även jesus återuppstod *L*
 
Det finns väl ingen som är förvånad?

Snart dags även för Emrahus......eller?!
 
Hmm... det är nästan på dagen två år sedan firman registrerades. Kan det vara 2 års besiktningen som spökar....?
 
Conan skrev:
Hmm... det är nästan på dagen två år sedan firman registrerades. Kan det vara 2 års besiktningen som spökar....?
Nej, men det tar skatteverket 2 år att börja driva in skatteskulderna.

Av denna anledning bör man undvika att anlita firmor som funnits kortare tid än 3 år. Om man ändå anlitar en "yngre" firma bör man ha konkurs i bakhuvudet.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.