6 075 läst ·
8 svar
6k läst
8 svar
Emrahus i konkurs
Administrator
· Skåne
· 8 668 inlägg
Hoppas att de inte hade en massa pågående byggen med kunder som betalat i förskott då!
verkar som de kör vidare med "nya emrahus" Blueprint Fastighet 1
http://emrahus.nu/blogg/blogg.asp?view=plink&id=94
http://emrahus.nu/blogg/blogg.asp?view=plink&id=94
Moderator
· Stockholm
· 57 826 inlägg
Enl. vad se skriver så beror konkursen på att en kund inte betalat sina fakturor på över en miljon. I mina öron så låter det som ett oavslutat bygge med en konflikt om kvalitet eller liknande.
Moderator
· Stockholm
· 57 826 inlägg
Tittar man på emrahus hos ex. "allabolag.se" så ser man att befattningshavarna i bolaget är inblandade i ett större antal bolag. De flesta är antingen så nybildade att inga resultat finns redovisade, eller redovisar stora förluster. Andremannen (som jag har fått för mig är huvudägare i Emrahus, och även står för det "nya emrahusbolaget") har 6 bolag varav 2 har inlett konkurs, och de övriga redovisar allt från måttliga förluster till gigantiska förluster.
Låter inte som ett företag man skulle vilja anförtro sitt livs största affär.
Låter inte som ett företag man skulle vilja anförtro sitt livs största affär.
Klicka här för att svara
