16 829 läst ·
100 svar
17k läst
100 svar
Thermia Diplomat Optimum G2 heta element +24° ute
P
PappasHammare
Medlem
· Skåne län
· 2 420 inlägg
PappasHammare
Medlem
- Skåne län
- 2 420 inlägg
P
PappasHammare
Medlem
· Skåne län
· 2 420 inlägg
PappasHammare
Medlem
- Skåne län
- 2 420 inlägg
På mina två Thermia installationer så har vi haft det. De satt inte helt intill varandra men de fannsV växelventil skrev:
Har du provat att ställa på enbart varmvatten, ta bort styrdonet och ställt ventilen manuellt till varmvatten..E Elki62 skrev:
Får du då varma element så låter det konstigt
Har provat nu och elementen blir ändå varma, inte glödheta men varma.P PappasHammare skrev:
Fick lov att stilla min nyfikenhet.
I mina oerfarna VVS-ögon ser det alltför repigt ut för att hålla tätt?
I mina oerfarna VVS-ögon ser det alltför repigt ut för att hålla tätt?




