Har varit i kontakt med Thermia angående diff i temp värmebärare. Enligt dom så är det inget fel med låg diff på in och utgående värmebärare. Denna typ av pump jobbar så. Även diff på köldbärare kunde vara låg.
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.