K K. L skrev:
Hålet fryser,?
Går inte elpatron in när pumpen inte klarar av att hålla värmen precis som den gjorde på min gamla bergvärmepump.
Jo de ska den göra via borrhålsövervakningen.. men jag kommer borra för att kunna behålla den inomhustemp jag vill och slippa elpatron
 
  • Gilla
K. L
  • Laddar…
Har varit i kontakt med Thermia angående diff i temp värmebärare. Enligt dom så är det inget fel med låg diff på in och utgående värmebärare. Denna typ av pump jobbar så. Även diff på köldbärare kunde vara låg.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.