8 650 läst ·
91 svar
9k läst
91 svar
Thermia calibra eco 8
Jodå nytt hål blir detN Niklaspe skrev:
Med min Thermia Atria 10 luft-vatten har jag haft -15 på brine in och -20 på brine ut när det var riktigt kallt en vecka här i skåne, men jag har stängt av all elpatron och den klarade att hålla kåken varm ändå (pumpen har en COP på strax under 2 vid - 20 ute).
Ajdå:/ varför stängt elpatronen?D Dilato skrev:
