Vet att detta blivit lite tjatigt men söker någon med en calibra eco 8 så man kan jämföra! Är det rimligt att det tar mellan 10-15 minuter per grad ökad framledning när pumpen går på växel 10? Och hur högt går er framledning innan den börjar vilja ha patron.
Mvh