31 367 läst ·
79 svar
31k läst
79 svar
Test grovdammsugare
Administrator
· Skåne
· 8 630 inlägg
Nu citerade du fel tävling.C cpalm skrev:
Ramnemark vann sin här och det var vi som köpte in den: https://www.byggahus.se/forum/threads/avslutad-koll-pa-materialpaslag-kan-ge-grovdammsugare.430528/
När vi bekostar tävlingen själva brukar vi köpa från typ biligast på prisjakt eller likande. Och så verkar det finnas återförsäljare som har namn som t ex spelbutiken men sedan i själva verket så kommer varan från cdon. Förstår inte riktigt hur det funkar. En massa drop-shipping antar jag.
Ooops. Insåg inte att den tävlats ut vid flera tillfällen.Marlen Eskilsson skrev:
Det är ju synnerligen generöst att BH själva står för vinsterna i vissa tävlingar.
CDON är väl tyvärr sedan länge bara är en mellanhand/marknadsplats som exponerar andra butikers sortiment på ett sätt som får det att framstå som att man handlar av CDON. Lite som amazon marketplace.
Administrator
· Skåne
· 8 630 inlägg
Ja, det blir ju gratis reklam för dem då, men å andra sidan så finns det alltid någon som tjänar något när det är en produkt inblandad. Jag har inte tid att börja knyppla alster för att tävla ut 
Man kan ju också se det som en reklam för vårt test, där Nilfisk var vinnare. Nu rapporterar flera att den går sönder kort tid efter köp, så nu får vi nog utse ny vinnare i testet.
Man kan ju också se det som en reklam för vårt test, där Nilfisk var vinnare. Nu rapporterar flera att den går sönder kort tid efter köp, så nu får vi nog utse ny vinnare i testet.
Problemet i några år nu är företag inte vill vara med i tester om dom inte kan köpa sig till högt betyg märkte det för några år sen på fordons tinningarna att alla fick högsta betygC cpalm skrev:Ooops. Insåg inte att den tävlats ut vid flera tillfällen.
Det är ju synnerligen generöst att BH själva står för vinsterna i vissa tävlingar.Hade inte i min vildaste fantasi kunnat gissa att man exponerar en produkt så utan att det finns en sponsor i ridåerna!
CDON är väl tyvärr sedan länge bara är en mellanhand/marknadsplats som exponerar andra butikers sortiment på ett sätt som får det att framstå som att man handlar av CDON. Lite som amazon marketplace.
jag använder mer min numatic henry mer en Nilfisken hade jag köpt hade det blivit en numatic från deras bygg serie fast henry funkar kanon till allt en dåB bjorsi skrev:
problemet med Nilfisken är den packar igen direkt jag har ju säkert 6 filter som jag bytter av med och tvätta dom tar sån tid
nilfisken har jag inte testat men jag är väldigt nöjd med min wd6p. Har haft den I flera år nu och den gör ett riktigt bra jobb. Kör den mot diverse verktyg, som vanlig byggsugare samt för att ta vatten i diverse situationer. Komplettera med en förlängning till slangen. Om den plötsligt dör köper jag nog en likadan igen.B bjorsi skrev: