Status
Inte öppen för fler kommentarer.
Rejäl skrev:
Det är väl inte konstigt att dom inte pratar om krig och Tesla när du dyker upp med din lite udda syn och moral..
Det var intressant. "Udda syn på moral!"
Det får du faktiskt förklar med några exempel. Företrädesvis med några jag faktiskt framfört. För omväxlings skull.
 
Redigerat:
  • Gilla
Jonatan79
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Jag bastar ofta sommartid på landet men vad har det med trådens ämne att göra? 🤔
Om det INTE har med ämnet att göra vad skriver du om ditt bastande då??? 😵‍💫 Omg.
 
K kortis skrev:
Ett visst motstånd finns det tydligen iaf såg jag
[länk]
[länk]
Om det var motstånd mot USA-varor det handlar om är det ju lite lustigt att de använder Facebook.
 
  • Gilla
pmd och 3 till
  • Laddar…
L lbgu skrev:
Om det var motstånd mot USA-varor det handlar om är det ju lite lustigt att de använder Facebook.
Ja det är inte helt lätt nu för tiden,
Det var lättare när det gällde vin o fransk senap men man får göra så gott det går.
 
  • Haha
Dilato
  • Laddar…
P
Intet Intet skrev:
Det var intressant. "Udda syn på moral!"
Det får du faktiskt förklar med några exempel. Företrädesvis med några jag faktiskt framfört. För omväxlings skull.
Har du glömt din egna tråd med lånat släp?
 
  • Haha
Intet
  • Laddar…
Mats-S
K kortis skrev:
Någon stans ska det börja. Det var inte många i början när det blev köpblockad mot SydAfrika heller men nu säger de att det var det som gjorde dom fria.
Frankrike förlorade mycket mycket handel med övriga världen när de sänkte Rainbow Warrier.
Det kan bli större och gå fortare än man tror
Instämmer,
konsumentmakt är inte att förakta eller nonchalera, betydligt kraftfullare än vad många tror. Tesla är ju typexempel på en produkt som kan skadas betydligt om konsumenterna i Europa reagerar negativt.

2025 har det nog bildats "en perfekt storm" ang Tesla/Musk ...
 
  • Gilla
pmd och 3 till
  • Laddar…
K kortis skrev:
Ordet värdegrund har inte ett dugg med Tessla konflikten att göra den är bara till för att få företaget att skriva på kollektivavtal så att de anställda har en grundtrygghet och facket har någon att förhandla med
Så där nu är vi tillbaka på ruta ett.
Noterar att du skriver "Tessla" i varenda inlägg, "Tesla" är företaget i ämnet, så du inte pratar om någon annan konflikt som vi inte känner till?
 
  • Gilla
  • Älska
mikethebik och 1 till
  • Laddar…
Zevv Zevv skrev:
Noterar att du skriver "Tessla" i varenda inlägg, "Tesla" är företaget i ämnet, så du inte pratar om någon annan konflikt som vi inte känner till?
För att förtydliga då TeZZla då
 
  • Haha
Intet
  • Laddar…
K kortis skrev:
För att förtydliga då TeZZla då
Skriv så då i fortsättningen om du vill framhålla att Ryssarna äger TeZZZZZZla, man kan tro att du hade stavproblem.
 
  • Gilla
  • Älska
Intet och 2 till
  • Laddar…
Zevv Zevv skrev:
Skriv så då i fortsättningen om du vill framhålla att Ryssarna äger TeZZZZZZla, man kan tro att du hade stavproblem.
Ryssarna? Faschisten Heter ju Musk men nog står väl både han och Trump på knä framför Putin och väntar på sin tur
 
  • Haha
  • Wow
Dilato och 2 till
  • Laddar…
Trodde det var en referens till SS
 
Zevv Zevv skrev:
Noterar att du skriver "Tessla" i varenda inlägg, "Tesla" är företaget i ämnet, så du inte pratar om någon annan konflikt som vi inte känner till?
Nu ska du inte vara elak, enligt dessa regler:

§ 5.5.1 Klanka inte ner på bristande språkkunskaper
Alla har vi olika förutsättningar och är bra på olika saker. Tänk på att vissa personer har läs- och skrivsvårigheter. Naturligtvis är man lika välkommen att diskutera hos oss om man har dyslexi som om man inte har det.

ska du inte påtala bristande läs- och skrivförståelse och andra tillkortakommanden hos andra forummedlemmar.😉
 
  • Haha
  • Gilla
  • Älska
Majgårdarna och 3 till
  • Laddar…
A ajn82 skrev:
Trodde det var en referens till SS.
Jag trodde det var ett stavfel.
SS. Var min mycket långsökta reservgissning.
ZZ. Är så barnsligt dumt att min fantasi inte räckte till..... Såvida det inte är ZZ Top? Aj då. Är även de Nazister?

 
  • Gilla
pmd och 1 till
  • Laddar…
Intet Intet skrev:
Jag trodde det var ett stavfel.
SS. Var min mycket långsökta reservgissning.
ZZ. Är så barnsligt dumt att min fantasi inte räckte till..... Såvida det inte är ZZ Top? Aj då. Är även de Nazister?

[media]
Det hade kunna varit SS för $$ som dollar också.
 
  • Gilla
Intet
  • Laddar…
Zevv Zevv skrev:
Det hade kunna varit SS för $$ som dollar också.
Passar bättre med dollar, önskar jag haft Teslas felräknings/ slaskkonto.
 
  • Gilla
  • Älska
Dilato och 2 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.