Om jag förstår rörhögen rätt så ska P2 vara i drift när pannan är igång..
P1 används till att ladda tanken med så den ska starta när shunten öppnar ( panntemp över 72)
Pumpen till radiatorerna ska vara igång när värmebehov finns ( ca 18 dag, 12 natt ) men de fixar förhoppningsvis din reglercentral.
P1 används till att ladda tanken med så den ska starta när shunten öppnar ( panntemp över 72)
Pumpen till radiatorerna ska vara igång när värmebehov finns ( ca 18 dag, 12 natt ) men de fixar förhoppningsvis din reglercentral.
Du har varmvattnberednig i pannan?
Klicka här för att svara
