Ja så kan det ju vara. Men igår då jag kom ut gick fläkten, när det var ca 11 C. Men du har säkert rätt. Skall gå ut och testa.
Tack för alla glada tillrop.
Vänligen Peder
 
Suveränt. Har just kollat på en sådan. Då blir det en sån.
Testade nu den från Conrad. Om avvikelsen är ca 8 C så borde den inte hålla kretsen till fläktmotorn öppen, när jag ställer in termostaten på max, 90 C.
Men den som du Dilato sände blir det. Tacksam för all hjälp och ideer.
Vänligen Peder
 
  • Gilla
InsidersUnited
  • Laddar…
Såg en på 230 V och 1500W
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.