N nose-gate #1 Medlem · 2 inlägg 9 nov 2019 09:55 nose-gate Medlem 2 inlägg 9 nov 2019 09:55 #1 Någon som vet vad detta är för termostat? vill byta ut de, helst bara insats om det finns. Men är fabrikatet HMM eller MMH hittar inget på nätet. Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
Någon som vet vad detta är för termostat? vill byta ut de, helst bara insats om det finns. Men är fabrikatet HMM eller MMH hittar inget på nätet. Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
Magrand #2 Medlem · 287 inlägg 9 nov 2019 11:13 Magrand Medlem 287 inlägg 9 nov 2019 11:13 #2 Originalet är en Bästventil som man bytt insats till HM Raditherm 1612-xx Mma har nya insatser för bästventiler, 12-xx. (Xx=dimension) https://www.mma.se/wp-content/uploads/2014/04/hm_raditherm.pdf
Originalet är en Bästventil som man bytt insats till HM Raditherm 1612-xx Mma har nya insatser för bästventiler, 12-xx. (Xx=dimension) https://www.mma.se/wp-content/uploads/2014/04/hm_raditherm.pdf
N nose-gate #3 Medlem · 2 inlägg 9 nov 2019 11:15 nose-gate Medlem 2 inlägg 9 nov 2019 11:15 #3 Magrand skrev: Originalet är en Bästventil som man bytt insats till HM Raditherm 1610-xx Mma har nya insatser för bästventiler, 12-xx. (Xx=dimension) [länk] tack så j*vla mycket för snabbt svar och service du är king
Magrand skrev: Originalet är en Bästventil som man bytt insats till HM Raditherm 1610-xx Mma har nya insatser för bästventiler, 12-xx. (Xx=dimension) [länk] tack så j*vla mycket för snabbt svar och service du är king