Hej,

har ett nyrenoverat badrum med golvvärme.
När det blev varmt ute slog vi av termostaten och nu går den inte att slå på igen. Det är en Raychem senz.
Det är som att knappen på sidan sitter helt fast och inte går att skjuta till ”on”.
Någon som har liknande erfarenhet eller råd?

/Nina
 
  • En Raychem senz termostat för golvvärme med en knapp som är markerad, fastnat i off-läge.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Hej!
Hur löste du detta? fick precis samma problem.

Mvh
Christian
 
Chriskuosmanen Chriskuosmanen skrev:
Hej!
Hur löste du detta? fick precis samma problem.

Mvh
Christian
Hej!
Det krävdes mer muskelstyrka än vad som kändes naturligt/rimligt. Minns inte om jag var tvungen att använda nåt redskap också. Lycka till!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.