Hej,
har ett nyrenoverat badrum med golvvärme.
När det blev varmt ute slog vi av termostaten och nu går den inte att slå på igen. Det är en Raychem senz.
Det är som att knappen på sidan sitter helt fast och inte går att skjuta till ”on”.
Någon som har liknande erfarenhet eller råd?
/Nina
har ett nyrenoverat badrum med golvvärme.
När det blev varmt ute slog vi av termostaten och nu går den inte att slå på igen. Det är en Raychem senz.
Det är som att knappen på sidan sitter helt fast och inte går att skjuta till ”on”.
Någon som har liknande erfarenhet eller råd?
/Nina
Hej!
Hur löste du detta? fick precis samma problem.
Mvh
Christian
Hur löste du detta? fick precis samma problem.
Mvh
Christian
Klicka här för att svara
