2 771 läst ·
5 svar
3k läst
5 svar
Terassmarkis- med eller utan motor?
Vi ska beställa en terassmarkis till vår altan. Bredd 4,10 m och utfall 3 m.
Ni som har terassmarkis- föredrar ni med eller utan motor?
Ni som har terassmarkis- föredrar ni med eller utan motor?
Rör det sig om en markis hade jag beställt utan motor, för att eliminera en felkälla.
( Du slipper uppmaningen "anlita en elektriker" också.
)
( Du slipper uppmaningen "anlita en elektriker" också.
Klicka här för att svara
