nu har det gått några år så kan jag sammanfatta hur det gick med min tempur. Jag har inte köpt den 2007. Det blev ikeas madrass och en bäddmadrass av latex. Bra lösning som vi använt i många år. Sen köpte vi nya dyrare sängar. Ingen skillnad mot ikeas men det var dax att byta. Fortfarande bäddmadras med latexkärna. Åren gick och våra vänner tipsade oss om justerbara sängar som dom var nöjda med. Och då blev det såna där pensionistsängar + tempur bädmadrass av den mjukare sorten. Jag är mer än nöjd och köpt likadana bäddmadrasser till min ikea resörsäng i stugan och sover gott på båda ställen. Min slutsats är att det är den översta bäddmadrasen som avgör hus bra man ligger. Ikea + bäddmadras från tempur är en lyxig kombination som är prisvärt tycker jag.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.