Hej!
Är det någon här som vet varför inte det går att koppla in en temp. givare i Shelly Plus UNI? Alla grejer är helt nya, men den hittar inte temp givare. Tror jag ska ha kopplat temp. givaren rätt. Är det någon inställning som ska göras? Tacksam för hjälp.
Är det någon här som vet varför inte det går att koppla in en temp. givare i Shelly Plus UNI? Alla grejer är helt nya, men den hittar inte temp givare. Tror jag ska ha kopplat temp. givaren rätt. Är det någon inställning som ska göras? Tacksam för hjälp.
Bästa svaret
Klicka här för att svara


