Vi har åxå fått en sån här jävla fin faktura på 7 papp på en offert från Felia.
Så det ni alla här menar är att det bara att bita ihop och betala.
Herregud, vi ringer för 1000kr per år
Så det ni alla här menar är att det bara att bita ihop och betala.
Herregud, vi ringer för 1000kr per år
Skulle jag ringa för en sån liten summa som 1000kr/år, så skulle jag inte dra in nått tele i huset. Jag skulle bara ha det förberett för framtiden.. Jag skulle i stället använda mobiltele.
Ps om du inte har barn eller har barn som inte e så stora, så tänk att dom blir större. Då lär teleräkningen din stiga betydligt. ;D
Om du vill ha bredband kan det ju vara bra att dra in tele... Annars finns det andra lösningar för telefoni.
Det finns andra lösningar för bredband också, men Telias verkar just nu vara det enklaste. (Naturligtvis beroende på tillgång till lämplig infrastruktur i ditt område.)
Vi fick, som sagt, ett kostnadsförslag på 120 000 kr, så vi hade slagit till direkt om vi haft möjlighet att betala 7 000 istället. Allt är relativt.
Ska bli kul att se vad Telia säger i Plus på måndag, när de tar upp just det här.
Det finns andra lösningar för bredband också, men Telias verkar just nu vara det enklaste. (Naturligtvis beroende på tillgång till lämplig infrastruktur i ditt område.)
Vi fick, som sagt, ett kostnadsförslag på 120 000 kr, så vi hade slagit till direkt om vi haft möjlighet att betala 7 000 istället. Allt är relativt.
Ska bli kul att se vad Telia säger i Plus på måndag, när de tar upp just det här.
Klicka här för att svara