Vet någon varför det ens existerar?
Baserat på att de säger vi spelar in för att bättra oss så tänkte jag att nu idag testar jag deras support efter 10 år sedan de förstörde vårt internet i ca 6månader pga inkompetens.
Vad händer jo efter 2 frågor då det uppdagas att jag inte ska köpa nåt av just den jag talar med slängs luren på... Jag blir såååå deprimerad bästa uppkoppling och okej prisbild idag utom för mobiltäckning då såvida du inte har minst 3 mobilabbonnemang i familjen.
Men deras säljare och s,k support är ju inte ens värt is i Island.
Hur är det möjligt???
Det är vad jag vill veta om någon vet...?

Fairlane
Svårt att säga. De får gånger jag haft med support att göra (Telia) så har det fungerat. Support och sälj borde ju vara olika kan man tycka. Ingen har försökt sälja på mig något på supporten?!

Min erfarenhet av Telias support är god. Ringer ofta (nåja) för kunders räkning och har fått god hjälp. Mig veterligen är Telia också de enda som skickar ut en personlig kod så att det går att identifiera sig utan BankId

Ska du klpa via telia så ska du välja allt utom beställa i menyn.
Gör du det så kommer du komma tilö första lediga säljare vilket även kan vara vilken telia butik som helst.
minsta tanke på att du inte vill köpa sp dör deras intresse.
Lika illa med deras ai chatt sim bu bqra fungerar som chatt på riktigt om du ska beställa ich då också hamnar vid butik som ska maxa provision

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.