Någon mer än jag som reagerat över Telias annons om det rådlösa hemmet där bilden visar hur en person i badkaret dragit in sin dator i badrummet med hjälp av en skarvkabel? Kan ju ge en och annan person lite fel idéer... :mad:

waterdrill.jpg

MathiasS: Vad kan gå fel? :D

Stegen välter och snubben rammlar in i baren och krossar alla flaskor! Ack och ve! :D

Aj fan, den risken missade jag...

Tittar man på gubbens kläder ser det faktiskt ut som han redan varit i vattnet en gång....

Jag förstår inte problemet. Han har ju skyddsglasögon. Funkar likväl för att skydda mot borrdamm som att simma i bassängen så han inte får klor i ögona.

Det är ju ett skolexempel på hur Arbetsmiljöverket fått ut sin information om att jobba säkert!

MathiasS skrev:
Tittar man på gubbens kläder ser det faktiskt ut som han redan varit i vattnet en gång....
Hehe, ja han måste ju ha tagit sig till stegen på något sätt, hade han varit "Karlsson på taket" hade han ju inte behövt stegen! ;-))

Och han står barfota så inga halkfarliga skor där inte

pefo skrev:
Någon mer än jag som reagerat över Telias annons om det rådlösa hemmet där bilden visar hur en person i badkaret dragit in sin dator i badrummet med hjälp av en skarvkabel? Kan ju ge en och annan person lite fel idéer... :mad:
Instämmer, mycket förvirrande. Hur passar skarvtråden in i det trådlösa hemmet. :D

Påminner om när jag fixade "trådlös" telefon till mor o far. Den gamla dom hade krävde en tråd till telefonjacket. Den nya skulle ha en till telefonjacket och en till eluttaget. Trådlöst:confused:

Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.