2 337 läst ·
9 svar
2k läst
9 svar
Telia och elsäkerheten
Någon mer än jag som reagerat över Telias annons om det rådlösa hemmet där bilden visar hur en person i badkaret dragit in sin dator i badrummet med hjälp av en skarvkabel? Kan ju ge en och annan person lite fel idéer... 
Jag förstår inte problemet. Han har ju skyddsglasögon. Funkar likväl för att skydda mot borrdamm som att simma i bassängen så han inte får klor i ögona.
Det är ju ett skolexempel på hur Arbetsmiljöverket fått ut sin information om att jobba säkert!
Det är ju ett skolexempel på hur Arbetsmiljöverket fått ut sin information om att jobba säkert!
Produkter som diskuteras: "skyddsglasögon"
Skyddsglasögon
Skyddsglasögon är ett oumbärligt tillbehör för att skydda dina ögon från potentiella skador orsakade av skräp, damm, kemikalier eller intensivt ljus under arbete. Vårt sortiment av skyddsglasögon erbjuder högkvalitativa produkter som
Läs mer
Instämmer, mycket förvirrande. Hur passar skarvtråden in i det trådlösa hemmet.pefo skrev:
Påminner om när jag fixade "trådlös" telefon till mor o far. Den gamla dom hade krävde en tråd till telefonjacket. Den nya skulle ha en till telefonjacket och en till eluttaget. Trådlöst
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden