Hej!
Jag studerade ritningen i inlägg 2007-02-10, 09:07, det första som jag skulle förändra det är att montera en ventil på den ledning som möjliggör att det går att köra tankarna i serie. Sedan är din bivalenta schunt riktigt ansluten? Jag har inte min bivalenta schunt ansluten på detta vis. Jag tar ut all värme från tekniktanken, och har inte någonting inkopplat på laddningskopplet från pannan. Har du tankarna på samma golvhöjd, blir det olika höjd på tankarnas högsta punkt.
Jag studerade ritningen i inlägg 2007-02-10, 09:07, det första som jag skulle förändra det är att montera en ventil på den ledning som möjliggör att det går att köra tankarna i serie. Sedan är din bivalenta schunt riktigt ansluten? Jag har inte min bivalenta schunt ansluten på detta vis. Jag tar ut all värme från tekniktanken, och har inte någonting inkopplat på laddningskopplet från pannan. Har du tankarna på samma golvhöjd, blir det olika höjd på tankarnas högsta punkt.
Klicka här för att svara