Hej!
Vad är det som strular för dig när du laddar tankarna. Hur är din konfiguration i övrigt, var tar du ut varmvatten o var tar du ut värmen till uppvärmning.
 
stig53 skrev:
Hej!
Vad är det som strular för dig när du laddar tankarna. Hur är din konfiguration i övrigt, var tar du ut varmvatten o var tar du ut värmen till uppvärmning.
Kolla mina tidigare inlägg i denna tråd
 
Hej!
Jag studerade ritningen i inlägg 2007-02-10, 09:07, det första som jag skulle förändra det är att montera en ventil på den ledning som möjliggör att det går att köra tankarna i serie. Sedan är din bivalenta schunt riktigt ansluten? Jag har inte min bivalenta schunt ansluten på detta vis. Jag tar ut all värme från tekniktanken, och har inte någonting inkopplat på laddningskopplet från pannan. Har du tankarna på samma golvhöjd, blir det olika höjd på tankarnas högsta punkt.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.