P Plupp 725521 #1 Anonym 16 sep 2024 20:20 Plupp 725521 Anonym 16 sep 2024 20:20 #1 Är det någon som varit med om att det ligger en 30 mm cellplast mellan tegelfasaden och asfabord invändigt ?
Är det någon som varit med om att det ligger en 30 mm cellplast mellan tegelfasaden och asfabord invändigt ?
N neo11 #2 Husägare · Stockholm/Bromma · 2 463 inlägg 17 sep 2024 20:22 neo11 Husägare Stockholm/Bromma 2 463 inlägg 17 sep 2024 20:22 #2 vet inte, men borde isolera bra, när det blir kallt.