Så, nu har Teddes varit och dränerat vårat hus. Med tillägg från kommunen at separering av dränvattnet från spillvatten skulle göras. Måste säga att jag blev mycket nöjd, gick snabbt, de löste det extra "problemet" smidigt och väldigt behjålpliga på alla sätt!!! :-)

Glömde uppdatera efter att jobbet var klart men det gick i alla fall oförskämt smidigt. De dök upp när de skulle, gjorde det de skulle och på den tiden och priset det var sagt.

De var väldigt trevliga och lätta att ha att göra med. Vi fick även gjort lite extra grejer, bla ett extra dräneringsrör på ena sida, utjämning av en slänt, ytterliggare grävning, lyft av några häckplantor och ett ton överbliven flis.

Det kostade bara ett valfritt bidrag till cancerfonden.

Tack Henri!
Nedladdat och bokmärkt. Raderade det förra inlägget.

Mvh
Linda

Redigerat:
Jaha! Då har jag haft mitt sista samtal med T. Min kusin är vän med honom så på den vägen kom jag i kontakt med T för 2,5 månader sedan. Första samtalet utlovades bästa servicen pga han känner min kusin (fjäsk). Den första lediga tid var då i aug. Två veckor senare när jag bestämt mig kunde det först ske i okt. Ok fine sa jag och sa att då kör vi i okt (trodde vi var överrens) Igår ringer jag för att höra om det går att säga när i okt arbetet sker, vilken vecka tex. eftersom jag vill planera lite.(jag vill ju bara ha bekräftat att vi kör i oktober) Han blev irriterad och säger: "-Nu får du lugna ner dig lite! Det går inte att planera. Allt kan hända fråga din kusin hur det är att driva företag." jag svarar att jag gärna vill planera då jag tänker vara utomlands en längre tid under hösten och att jag undrar om arbetet kommer att ske i oktober. " Lilla gumman jag får se vilka andra jobb jag får in under tiden. Kan vi inte gräva i okt så får vi göra det i början på nov. Det vet vi i oktober." Samtalet avslutas med att jag skall höra av mig i okt.
Jag är lite chockad över bemötande där jag uppenbarligen inte är en kund utan ett problem.

Besviken

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.