1 472 läst ·
2 svar
1k läst
2 svar
Tätskikt
Medlem
· Västra götaland
· 108 inlägg
Har börjat lägga tätskikt på golv och använder Casco wetstop som limmas med aquastop enl cascos handledning.
Jag är lite ovan men tycker det här sättet är skitkrångligt, aquastoppen torkar fort och det är jättelätt att få luftbubblor i duken, sedan känns det inte som duken sitter ordentligt iallafall..... kanske bara inbillning men ändå!
Någon som har lite tips som underlättar?? Någon här som använder detta system? Åsikter.
Vad skulle jag använt istället? Har flytspacklat golv på träbjälklag och gipsade väggar.
Jag är lite ovan men tycker det här sättet är skitkrångligt, aquastoppen torkar fort och det är jättelätt att få luftbubblor i duken, sedan känns det inte som duken sitter ordentligt iallafall..... kanske bara inbillning men ändå!
Någon som har lite tips som underlättar?? Någon här som använder detta system? Åsikter.
Vad skulle jag använt istället? Har flytspacklat golv på träbjälklag och gipsade väggar.
Klicka här för att svara