Har börjat lägga tätskikt på golv och använder Casco wetstop som limmas med aquastop enl cascos handledning.
Jag är lite ovan men tycker det här sättet är skitkrångligt, aquastoppen torkar fort och det är jättelätt att få luftbubblor i duken, sedan känns det inte som duken sitter ordentligt iallafall..... kanske bara inbillning men ändå!
Någon som har lite tips som underlättar?? Någon här som använder detta system? Åsikter.

Vad skulle jag använt istället? Har flytspacklat golv på träbjälklag och gipsade väggar.
 
kan du rolla aquastopen tunt tunt först, låta den torka lite sen rolla flödigt och lägga på duken och pressa fast med ett tapet verktyg ta en våd i taget
 
Rollade system verkar anses som klart behändigare att pyssla med. Kan man rolla samt läsa kan man tätskikta...! :)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.