Kom ju på att jag måste ha el till badkaret också, hur ska man göra för att få det bra?
Tänkte så här. VP-rör som kommer in från en angränsande garderob och man låter röret sticka ut lite grann och sen en manschett på denna, och sen en tät dosa ovanpå kaklet.
Är det rätt tänkt?
Tänkte så här. VP-rör som kommer in från en angränsande garderob och man låter röret sticka ut lite grann och sen en manschett på denna, och sen en tät dosa ovanpå kaklet.
Är det rätt tänkt?
Till den följde en gummi "hylsa" som hade dränerings hål ner till som man skulle ha inne i dosan.
Vattnet skulle rinna in och runt denna hylsa och ut. Går du in på elbutik.se så heter detta tätningssats.
Jag körde även en silikon sträng runt mellan kaklet och dosan.
Men jag tror att det går lika bra som du tänkte att köra kabel ut och sedan denna typ av tvättmaskinsbrytare.
Vattnet skulle rinna in och runt denna hylsa och ut. Går du in på elbutik.se så heter detta tätningssats.
Jag körde även en silikon sträng runt mellan kaklet och dosan.
Men jag tror att det går lika bra som du tänkte att köra kabel ut och sedan denna typ av tvättmaskinsbrytare.
Klicka här för att svara
