Hej

Har läst att man bör ha tätskikt på de ytor som vattenbegjuts men hur skall man göra....
Skall man använda ett diffusionsöppet tätskikt?
Skall man skita i tätskikt på allt utom dom väggar som går inåt i huset till angränsande rum?

MVH PPALM
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.