Jo, Bostiks tvåkomponentslim (Foil Seal Cement Part A+B) har den kulören så inga konstigheter där men allt annat däremot är ju rent åt helveteT Thullen skrev:
Nu kommer jag med lite fördomar men inte en chans att de tär en svensk firma med svenska arbetare som har gjort detta spektakel.
Brandregler = branschregler
Tätskit = tätskikt
Hur kom Manpower in i bilden, fattar ingenting
Som sagt ingen brunnsmanschett och duken går inte en ner i brunnen. Ser inget toalettavlopp på bilderna som TS påstår, däremot ett handfatsavlopp med fel rör nerstucket och ingen manschett.
Hej. Till tank 77. Känns som att du delvis fokuserar på fel saker i ditt inlägg. Stavningskontrollen ställer väl till det för oss alla ibland, poängen med mitt inlägg är det dåliga resultatet av jobbet i mitt badrum. Angående dina fördomar så är dom obefogade, projektansvarig är ett stort svenskt företag som i sin tur har tagit in ett helsvenskt bygg/vvs företag. Jobbet är hur som helst stoppat nu.
Där ser man, skulle vilja komma till dig och ställa upp "hantverkarna" på rad och ge dem varsin lavettM Masse 59 skrev:Hej. Till tank 77. Känns som att du delvis fokuserar på fel saker i ditt inlägg. Stavningskontrollen ställer väl till det för oss alla ibland, poängen med mitt inlägg är det dåliga resultatet av jobbet i mitt badrum. Angående dina fördomar så är dom obefogade, projektansvarig är ett stort svenskt företag som i sin tur har tagit in ett helsvenskt bygg/vvs företag. Jobbet är hur som helst stoppat nu.
Hur kom förresten Manpower in i bilden?
Paul-Staffanstorp
Renoverare
· Skåne
· 8 989 inlägg
Paul-Staffanstorp
Renoverare
- Skåne
- 8 989 inlägg
Hahaha... du ger dig inte...T tank77 skrev:
Han skrev ju...
Så troligtvis har han gjort inläggen via mobilen och då går det så ibland om inte man har koll innan man postar...M Masse 59 skrev:
...tätskiktade MAN PÅ detta sätt... blev troligtvis automatiskt ändrat till Manpower.M Masse 59 skrev:
Men fokus på ämnet så hade jag sparkat ut asen på stående fot...
Här är ju inte ett rätt på detta !!
VILKEN branschorganisation är de anslutna till ??????
Anmäl OMEDELBART !!
Han kommer med största sannolikhet inte att slutföra detta jobbet. Har haft både tekniker från Bostik inkopplat och en annan oberoende besiktningsman och båda två hittade en lång rad anmärkningar som skall åtgärdas och med tanke på hur han jobbar så lär det inte bli han som åtgärdar felen.
Klicka här för att svara