Hej,

Jag ska få plasten tät i midjan på vårat 1 3/4 hus.
Undrar om det är någon som har hittat nån smart metod att få plasten tät på varje regel där mellanbjälklaget kommer in i midjan.

Har en fundering att skära plasten mitt på regeln och skjuta fast en masonit-bit på plasten mot regeln på båda sidor.
Hoppas ni förstår vad jag menar.Alltså utifrån ocg in Panel-vindpapp-tvärgående bjälklag-isolering-plast....och sedan spån och gips.

Har någon en bättre ide?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.