Hej,
Jag ska få plasten tät i midjan på vårat 1 3/4 hus.
Undrar om det är någon som har hittat nån smart metod att få plasten tät på varje regel där mellanbjälklaget kommer in i midjan.
Har en fundering att skära plasten mitt på regeln och skjuta fast en masonit-bit på plasten mot regeln på båda sidor.
Hoppas ni förstår vad jag menar.Alltså utifrån ocg in Panel-vindpapp-tvärgående bjälklag-isolering-plast....och sedan spån och gips.
Har någon en bättre ide?