Jag har försökt med oring och packning men dom pressas sönder. Ska man köra med bara brickorna och lite tunnt lager RTV? Det är NTP 1/2” eller G15 kanske. Yttermått på hangänga ca 21 mm. Det är till en kylarslangkoppling.
Klicka här för att svara
