Hej
Har en keddy insats i min öppna spis.
Jag har själv nästan aldrig använt kaminen men fick den provtryckt/inspekterad för några år sedan pga att dom sprängde på granntomten och fick då reda på att den var i princip helt ok förutom att det läkte lite vid anslutningen mellan kaminen och stålröret till skorstenen.
Skulle vilja täta till detta innan jag får den besiktad men vet inte hur jag skall göra.
Tips och råd på hur man gör?
mvh
Christian