S Sannade #1 Medlem · 16 inlägg 12 sep 2020 16:01 Sannade Medlem 16 inlägg 12 sep 2020 16:01 #1 I vårt hus sitter en gammal luftvärmepump. Precis där den går in i huset ser det ut såhär. Utan vidare kunskap så känns det inte helt optimalt. Hur kan vi göra för att täta det på bästa sätt? Bifogar bilder med plastskyddet och utan.. Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
I vårt hus sitter en gammal luftvärmepump. Precis där den går in i huset ser det ut såhär. Utan vidare kunskap så känns det inte helt optimalt. Hur kan vi göra för att täta det på bästa sätt? Bifogar bilder med plastskyddet och utan.. Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
MultiMan #2 Medlem · Västernorrland · 6 814 inlägg 12 sep 2020 17:02 MultiMan Medlem Västernorrland 6 814 inlägg 12 sep 2020 17:02 #2 Varför saknas det rörisolering nere i kanalen? Den ska finnas hela vägen. De använde lågexpanderande fogskum hos mig, blev bra, men det är ett trähus. Kanske bäst med husfix eller liknande på din putsfasad.
Varför saknas det rörisolering nere i kanalen? Den ska finnas hela vägen. De använde lågexpanderande fogskum hos mig, blev bra, men det är ett trähus. Kanske bäst med husfix eller liknande på din putsfasad.