Hejsan! Vi har ett väldigt litet badrum, vårat badkar nu är 160 och får precis plats.
Jag undrar hur det funkar, sätter man bara LUX skivor längs kanterna, eller måste man bygga nån slags grund? Hoppas ni förstår vad jag menar, jag är inte alls insatt så har svårt att förklara

Kort och gott - tar det mer plats om jag vill bygga ut vårat badkar?