Hej,
Jag försöker ta ett hål för att installera en tilluftsventil ovanför ett fönster som befinner sig på långsidan av huset.
Men är det en bärande balk som jag lyckats träffa? Vv ser bilden. Hålet är ca 20 cm ovanför fönstret.
Huset är 1,5-plan från sent 70-tal med tegel på nedre halvan och träpanel på övre halvan.
Jag försöker ta ett hål för att installera en tilluftsventil ovanför ett fönster som befinner sig på långsidan av huset.
Men är det en bärande balk som jag lyckats träffa? Vv ser bilden. Hålet är ca 20 cm ovanför fönstret.
Huset är 1,5-plan från sent 70-tal med tegel på nedre halvan och träpanel på övre halvan.
tveksamt du har en takstol som vilar ganska nära håletK kevzo skrev:
en vanlig variant var att man hade lejd 45mm och sen en stående planka 195mm eller 220mm under den
Klicka här för att svara
