73 550 läst ·
210 svar
74k läst
210 svar
Tar Bauhaus priset som årets rövbutik?
Du kanske har ett sådant där torktorn som räddningstjänsten har till brandslangar?H Hhallden skrev:
Så handlaren och i förlängningen andra kunder ska bekosta att du inte orkar läsa innantill.
Så dom ska ta emot den icke kompletta varan, du ska få dina pengar tillbaka för att DU köpt fel produkt och varken kollat det i butik, vid kassan, på kvittot eller innan du slet upp förpackningen hemma och sen ska dom sälja den blöt och utan någon sorts förpackning för halva priset?H Hhallden skrev:
Låter rimligt.
det är en jävla slang på 50m, dum jävla slang.S Svetor skrev:
Bauhaus har gjort det för mig med ett felköp av verktyg. Lite sur min kanske men inga problem. Skillnaden var att min pryl var i skick att säljas igen när de satt på nya plastband runt kartongen.H Hhallden skrev:
F frasen_36 skrev:
F frasen_36 skrev:
176st kommentare, alla håller inte med Bauhaus i detta fall. I mitt tycke bra information för hemmapulare som handlar i affären. I min mening en väldigt sträng returpolicy enligt min mening och erfarenhet iaf. Om du inte håller med gå vidare.H Hhallden skrev:
Tror det hade varit bra om du nyttjat den kunskapen, surt att komma hem med fel grejer men när du både hunnit öppna och använda slangen så får du nog försöka sälja den på Marketplace eller något...H Hhallden skrev: