H Hhallden skrev:
Jag tömde den givetvis på vatten innan.
De kan väl sälja den bland deras andra 2a handssortering? Eller så slänger Bauhaus den eller så slänger jag den, dumt bägge delar.
Du kanske har ett sådant där torktorn som räddningstjänsten har till brandslangar?
Så handlaren och i förlängningen andra kunder ska bekosta att du inte orkar läsa innantill.

• Gilla
MONTREAL och 1 till
  • Laddar…
H HasseU skrev:
Du kanske har ett sådant där torktorn som räddningstjänsten har till brandslangar?
Så handlaren och i förlängningen andra kunder ska bekosta att du inte orkar läsa innantill.
exakt, lät den hänga 1 vecka

F
H Hhallden skrev:
De kan väl sälja den bland deras andra 2a handssortering? Eller så slänger Bauhaus den eller så slänger jag den, dumt bägge delar.
Det som är dumt är att du kräver att Bauhaus - eller vi övriga kunder - ska stå för fel som du gjort.

• Gilla
MONTREAL och 1 till
  • Laddar…
H Hhallden skrev:
Så dom ska ta emot den icke kompletta varan, du ska få dina pengar tillbaka för att DU köpt fel produkt och varken kollat det i butik, vid kassan, på kvittot eller innan du slet upp förpackningen hemma och sen ska dom sälja den blöt och utan någon sorts förpackning för halva priset?
Låter rimligt. :sleep:

• Gilla
  • Haha
MONTREAL och 4 till
  • Laddar…
F frasen_36 skrev:
Det som är dumt är att du kräver att Bauhaus - eller vi övriga kunder - ska stå för fel som du gjort.
Jag har inte krävt någonting, lagt detta bakom mig. Jag handlar på andra ställen nu.

S Svetor skrev:
Så dom ska ta emot den icke kompletta varan, du ska få dina pengar tillbaka för att DU köpt fel produkt och varken kollat det i butik, vid kassan, på kvittot eller innan du slet upp förpackningen hemma och sen ska dom sälja den blöt och utan någon sorts förpackning för halva priset?
Låter rimligt. :sleep:
det är en jävla slang på 50m, dum jävla slang.

• Haha
HasseU och 3 till
  • Laddar…
F
H Hhallden skrev:
Jag har inte krävt någonting, lagt detta bakom mig. Jag handlar på andra ställen nu.
Men varför lade upp gnälltråden här då om du lagt det bakom dig?

• Gilla
MONTREAL
  • Laddar…
F frasen_36 skrev:
Men varför lade upp gnälltråden här då om du lagt det bakom dig?
Att Bauhaus inte under några somhelst omständigheter tar tillbaka en öppnad produkt.
Vissa butiker gör detta.
Se det som allmännytta

• Gilla
  • Arg
MONTREAL och 1 till
  • Laddar…
F
H Hhallden skrev:
Att Bauhaus inte under några somhelst omständigheter tar tillbaka en öppnad produkt.
Vissa butiker gör detta
Jo det gör de! Som jag skrev tidigare så har jag vid ett par tillfällen fått lämna tillbaka öppnade förpackningar med klickgolv.
Kan det vara en attitydsfråga hos köparen??

• Gilla
MONTREAL
  • Laddar…
H Hhallden skrev:
Vissa butiker gör detta.
Se det som allmännytta
Bauhaus har gjort det för mig med ett felköp av verktyg. Lite sur min kanske men inga problem. Skillnaden var att min pryl var i skick att säljas igen när de satt på nya plastband runt kartongen.

• Gilla
frasen_36
  • Laddar…
F
H Hhallden skrev:
Vissa butiker gör detta.
Se det som allmännytta
"Allmännytta"...??
Var fick du det ifrån..
Du har verkligen övertygat mig att Bauhaus har gjort helt rätt.

• Gilla
MONTREAL
  • Laddar…
F frasen_36 skrev:
"Allmännytta"...??
Var fick du det ifrån..
F frasen_36 skrev:
"Allmännytta"...??
Var fick du det ifrån..
H Hhallden skrev:
Vissa butiker gör detta
176st kommentare, alla håller inte med Bauhaus i detta fall. I mitt tycke bra information för hemmapulare som handlar i affären. I min mening en väldigt sträng returpolicy enligt min mening och erfarenhet iaf. Om du inte håller med gå vidare.

J
Jag tycker de flesta affärer brukar acceptera retur om man öppnat men sparat förpackningen hyfsat oskadad och produkten inte ser använd ut.

H
H Hhallden skrev:
du kan tro va du vill men just nu tappade de mig som kund iaf. Men jag kan läsa, det kan jag
Tror det hade varit bra om du nyttjat den kunskapen, surt att komma hem med fel grejer men när du både hunnit öppna och använda slangen så får du nog försöka sälja den på Marketplace eller något...

• Gilla
MONTREAL
  • Laddar…
P P.Bjrk skrev:
Är det sant? Jag visste inte att det gick att köpa iPods längre. Min gamla har börjat krångla och jag skulle verkligen vilja ha en ny. Kan du tipsa om butik? Jag skulle lätt åka de 30 milen till GBG för att köpa en.
Det är AirPods som avses.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.