P pemu skrev:
Tills du gör ett misstag där också...
Bättre svälja stoltheten och istället ha två möjliga butiker att åka till 😊
När även Hornbach sviker mig först då kan jag gå tillbaka till Bauhaus

H Hhallden skrev:
När även Hornbach sviker mig först då kan jag gå tillbaka till Bauhaus
Jag kan inte tänka mig att Hornbach skulle svika dig.

Du förefaller vara en drömkund!

• Haha
  • Wow
cpalm och 2 till
  • Laddar…
B Boende45 skrev:
Jag kan inte tänka mig att Hornbach skulle svika dig.

Du förefaller vara en drömkund!
Exakt, jag handlar väldigt ofta och klagar sällan.

• Haha
frasen_36 och 1 till
  • Laddar…
Tomtom79 Tomtom79 skrev:
De har tagit emot öppnade emballage många gånger och lär nog göra det framöver också, men ANVÄNDA artiklar verkar de inte ta emot.
De visste inte att jag fyllt den med vatten för att sen tappa ur den

F
H Hhallden skrev:
Och hur dj..a trevligt skulle det var för en annan kund som skulle ha köpt den (enligt din åsikt) och det varit nå't gammalt unket vatten kvar i den?? Fy f..n..!

Redigerat:
  • Gilla
Roger Fundin och 1 till
  • Laddar…
F frasen_36 skrev:
Och hur dj..a trevligt skulle det var för en annan kund som skulle ha köpt den (enligt din åsikt) och det varit nå't gammalt unket vatten kvar i den. Fy f..n.
Haha

• Haha
frasen_36
  • Laddar…
Nissens
H Hhallden skrev:
Du berättade inte det alltså?
Hur hade du själv reagerat om du kommit som kund och köpt din återlämnade slang i tron att den var oanvänd?

• Gilla
Roger Fundin och 3 till
  • Laddar…
F
Nissens Nissens skrev:
Du berättade inte det alltså?
Hur hade du själv reagerat om du kommit som kund och köpt din återlämnade slang i tron att den var oanvänd?
Då hade det nog blivit ett dj..a liv och GNÄLL från "hhalden"

• Gilla
MONTREAL och 1 till
  • Laddar…
H Hhallden skrev:
Så, du nominerar Bauhaus till årets rövbutik för att dom inte gick på din bluff?

• Gilla
Roger Fundin och 3 till
  • Laddar…
ClasseClas
Stefan Bengtsson Stefan Bengtsson skrev:
Så, du nominerar Bauhaus till årets rövbutik för att dom inte gick på din bluff?
Att Bauhaus får en hel del negativa kommentarer beror ju på deras sätt att köra businessen. Men när det ligger åtminstone 3 aktiva hattrådar på forumet så börjar ju jag undra om trådarna är samordnade?

• Gilla
MONTREAL och 1 till
  • Laddar…
ClasseClas ClasseClas skrev:
Att Bauhaus får en hel del negativa kommentarer beror ju på deras sätt att köra businessen. Men när det ligger åtminstone 3 aktiva hattrådar på forumet så börjar ju jag undra om trådarna är samordnade?
Ja du har kommit på oss, vi satt i en bunker en hel vecka och planerade denna hatattack.

ClasseClas
H Hhallden skrev:
Ja du har kommit på oss, vi satt i en bunker en hel vecka och planerade denna hatattack.
Just det, jag har ju hört talas om Byggmaxs bunker, annars kallat styrelserummet.

ClasseClas ClasseClas skrev:
Just det, jag har ju hört talas om Byggmaxs bunker, annars kallat styrelserummet.
Nu har jag börjat handla på hornbach istället

H
N niklasco skrev:
Bauhaus sisjön har attitydsproblem. Alla är otrevliga. Man blir tillsagd om allt. Personalen verkar ha tappat det. Känns som att dom behöver bättra på sin personalutbildning lite eller anställa nya som är lite serviceminded. Men det kanske svårt att få tag på idag…
Jag har tvärtom upplevelse. I Singsjön finns alltid personal som går med och visar var produkterna finns. Kunniga och hjälpsamma. Bäckebol där är det rena mardrömmen. Dåligt med personal. De skulle bl.a. blanda en färg, de tog en vit färg från hyllan vilken inte var en bas.

H Hhallden skrev:
Köpte en vad jag trodde va en droppslang ifrån Gardena, enbart 1 kvar på hyllan så va kanske lite snabb med att knipa den.

väl hemma tar jag bort pappersbiten som innehåller info samt tar bort 3st plastband. Kopplar på vatten och märker att det är en tät slang, variant där man själv kopplar in ”sprinklers” inte den varianten med ett hål var 15cm.

åker tillbaka och kvinnan bakom disken säger att jag öppnat förpackningen och därför inte i säljbart skick. Hon hänvisar till en text djupt ner på hemsidan att det faktiskt står.

men vart är känslan för kunden? Aldrig vart med om att man inte får lämna tillbaka en produkt med så minimal påverkan, dra bort 100kr och sätt dit 3 nya band

nästa gång jag beställer något överhuvudtaget därifrån så är det online, är man inte nöjd kan man ju bara tejpa ihop skiten å skicka tillbaka produkten och hävda distansköpslagen. Måtte alla fysiska butiker dö iaf Bauhaus.

slangen kostade 600kr
Skall sägas att jag handlat virke och maskiner på Bauhaus ”butiken” sisjön för iaf 100k de senaste 10åren

är jag orimligt förbannad?
Ja det tycker jag , har man öppnat och dessutom kopplat in den så får man stå sitt kast . Läs på förpackningen

• Gilla
Roger Fundin och 2 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.