29 157 läst ·
29 svar
29k läst
29 svar
Tappade deodorant i toa, hur får jag ut den?
Ännu en förmildrande omständighet är kanske att deo'n var nästan tom dvs det fanns mycket luft i behållaren som då borde flyta lite bättre väl? Hursom så återkommer jag nog om det blir problem så får sig alla ett skratt till och blir en erfarenhet rikare på kuppen 
Redigerat:
Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg
Fairweather skrev:
Fairweather, vi skrattar inte åt dig utan med dig!
Vi har nog gjort sådana tabbar lite till mans (och kvinns).
Det är därför det känns så förlösande att inte själv vara pajasen, för en gångs skull.
Hoppas det löser sig sa han som sk*t i Valhallabadet
KnockOnWood, jag är ganska road av situationen också och tar inget som sägs här särskilt hårt på något sätt. Det är inte så mycket man kan göra än att skratta åt det 
Min fru lyckades spola ner badkarsproppen inklusive tillhörande kedja och sugpropp. Sen glömde hon lagt ner det i skurhinken när hon städade. Dagen därpå letade jag som en tok efter proppen innan jag frågade om hon gömt den och då kom vi på var den tagit vägen. Fick ett gott skratt iaf 
Jag har en mobiltelefon någonstans i systemet. Eller så har jag det inte och den har åkt vidare med slambilen? I vilket fall så har det spolats i 3-4 år sedan den plumsade i så jag väntar mig inte några framtida problem.
Sedan dess har jag både slutat snusa och ha mobilen i bröstfickan...
Sedan dess har jag både slutat snusa och ha mobilen i bröstfickan...
Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg
Helt off topicTotem skrev:
Min salig far hade även i unga år fobi för blod.
Så en morgon när han rakade sig skar han sig lite på hakan.
Han tuppade av vid åsynen av blodet, föll i hop och slog skallen i toalettstolen så den sprack.
Det var på den gamla goda tiden när porslin var porslin.
Och skallben var skallben. Han kvicknade snabbt till, helt oskadad, bortsett från det lilla skärsåret.
Toan fick bytas.
Tror inte det är värre än att den flöt vidare, går den igenom kröken så klarar den resten som är större.
Tro mig jag vet, har skitit stopp i muggen på jobbet ett antal ggr, och tror varje gång att jäklar denna gången är det kört.
Man vill inte ringa vaktis.
När det väl åker genom kröken så åker det igenom.
Tro mig jag vet, har skitit stopp i muggen på jobbet ett antal ggr, och tror varje gång att jäklar denna gången är det kört.
Man vill inte ringa vaktis.
När det väl åker genom kröken så åker det igenom.
Varför böjde du dig fram o stoppade du ner huvudet i toan så att mobilen gled ur bröstfickan?gillet76 skrev:
Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg
Det finns människor, till och med s.k. män, som då och då gör rent toan.Nimajneb skrev:
Med en sådan där borste du vet, som man aldrig ser i heminredningsmagasinen.
Då måste man böja sig ner lite, om man inte är väldigt kortvuxen, för att nå "ända in i kröken",
för borstskaftet är inte så värst långt. Det måste ju vara "diskret" som du säkert förstår.
Pröva själv nå'n gång så får du se
Näääää det är ju äckligtKnockOnWood skrev:Det finns människor, till och med s.k. män, som då och då gör rent toan.
Med en sådan där borste du vet, som man aldrig ser i heminredningsmagasinen.
Då måste man böja sig ner lite, om man inte är väldigt kortvuxen, för att nå "ända in i kröken",
för borstskaftet är inte så värst långt. Det måste ju vara "diskret" som du säkert förstår.
Pröva själv nå'n gång så får du se![]()
Men om nu borsten var i kröken... hur tusan slank telefonen igenom då...
Jag frågar dig eftersom du tagit på dig rollen som Gillet76s försvarsadvokat.
Medlem
· Västerbottens län
· 18 048 inlägg
Jo men ibland måste man borsta lite högre upp och då slinker dagens silmmade telefoner lätt förbi.
Prutte
Prutte
Klicka här för att svara