9 056 läst ·
12 svar
9k läst
12 svar
Tapetsera före eller efter?
Fast man behöver ju inte skära i våderna om man gör det före för att följa linjer i skåp och lister.
Jag skulle då ha tapetserat först, eller rättare sagt, jag har gjort så förut.
Jag skulle då ha tapetserat först, eller rättare sagt, jag har gjort så förut.
tapetsering ska man alltid göra sist. det gör jag iallafall
du skall aldrig bedöma resultatet när det är nygjort. man får nästan alltid lite små blåsor och bubblor med det brukar alltid reda till sig när tapeten svällt färdigt. tycker även att non wowen sväller lite. ge det ett dygn
vad var det för tapet och vilket lim körde du med?
Klicka här för att svara