Hej!
Jag undrar om ni brukar tapetsera före eller efter att fotlisten är ditsatt?
 
Smaksak, är väggarna ojämna är det snyggast att sätta dit listerna först och sedan skära tapeterna så de ligger en bit över listen. Enklast är ju att sätta dit dem efter tapetsering och det är även snyggast om väggarna är raka
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.