Var i kontakt med säljaren och det är en relativt ny motor 12 HK B&S IC=( kullagrad industrimotor ) fabriks ny för två år sen , och han är andra ägaren så väldigt välskött , det som var att göra är nya knivar annars inget .

är det bra kvalitet i dom här gammla amerikanska 80talarna ?? hur är det med reservdelar ?? tacksam för lite åsikter tänkte kanske kika på den i morgon ....
 
ska tillägga att den är servad i våras med ny drivremmar, olja etc.
 
Köpte du den? Annonsen är borta.

Jag har en Stiga över annars.

// magnus
 
nopp avvaktade , vad har du att erbjuda då ??
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.