Hej,
ska snart få lagt sten på delar av framsidan, har idag endast en gång från garageuppfarten till huset och har tänkt att jag vill ha en gång från trottoaren med.
Har funderat på om jag ska ta bort den gamla gången och endast ha den nya som går rakt från gatan upp till huset, men vet inte om det blir jobbigt i längden att gå runt om, om man är på garageuppfarten, för att komma in.
Några tankar om det hela?
En dålig paint-skiss nedan:

ska snart få lagt sten på delar av framsidan, har idag endast en gång från garageuppfarten till huset och har tänkt att jag vill ha en gång från trottoaren med.
Har funderat på om jag ska ta bort den gamla gången och endast ha den nya som går rakt från gatan upp till huset, men vet inte om det blir jobbigt i längden att gå runt om, om man är på garageuppfarten, för att komma in.
Några tankar om det hela?
En dålig paint-skiss nedan:

Håller med om att man ofta tar den kortaste vägen och har man gräs eller rabatt genar man där 
Därmed inte sagt att man måste ha en reell gång - det kan ju vara några trampstenar eller liknande, om man tycker en gång passar mindra bra!
Därmed inte sagt att man måste ha en reell gång - det kan ju vara några trampstenar eller liknande, om man tycker en gång passar mindra bra!
Använder ni gången mer än någon gång i månaden hade jag behållt den. Gjorde själv det omvända, tog bort en gång som gick direkt till gatan för alla gick via garageuppfarten. Det var bara försäljare som använde den.
Här är en klassiker...
Här är en klassiker...
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Klicka här för att svara