7 219 läst ·
59 svar
7k läst
59 svar
Tång för mutter med runt huvud
Exakt just den artikeln hos biltema är den sämsta skit som överhuvudtaget finns i universum och strax utanför. Den är så uselt dålig att hälften vore nog.Maskintok skrev:
Ovanstående är en förskönad omskrivning av vad besiktningsmannen sa när en sådan sprang läck på mitt i nyllet på honom.
Jag var fram tills dess nöjd över att inte ha behövt byta hela bromsrörets längd men förstod där och då att den genvägen var en rejäl senväg...
Men för att säga nåt som berör ämnet i tråden:
Bromssystem är inget man ska vara osäker på om man fått tätt..
I såna fall slänger man på en sån univeralskarv som @Maskintok länkade till (om man inte orkar/vill byta hela, och vem f*n vill det?) och byter bara en del av röret (förutsatt att detta är i ett material och skick som medger denna operation)
Bromssystem är inget man ska vara osäker på om man fått tätt..
I såna fall slänger man på en sån univeralskarv som @Maskintok länkade till (om man inte orkar/vill byta hela, och vem f*n vill det?) och byter bara en del av röret (förutsatt att detta är i ett material och skick som medger denna operation)
Okej jag har använt dessa på kunders bilar och inte haft problem, men det är ju så med biltema. kvaliteten är ju inte den bästa... Eller jämnaste...mexitegel skrev:
Exakt just den artikeln hos biltema är den sämsta skit som överhuvudtaget finns i universum och strax utanför. Den är så uselt dålig att hälften vore nog.
Ovanstående är en förskönad omskrivning av vad besiktningsmannen sa när en sådan sprang läck på mitt i nyllet på honom.
Jag var fram tills dess nöjd över att inte ha behövt byta hela bromsrörets längd men förstod där och då att den genvägen var en rejäl senväg...