Hallå!
Skulle montera bort min kamin och då tappade jag en sten i golvet så den gick i 2 delar. "Fint" snitt så funderar på om det är något som går att limma ihop igen? Vad ska man limma med? Glaslim?
Någon som har någon idé?
 
D
Högtempratur silikon är nog det bästa.

Men frågan är om det blir snyggt tror att man kommer att se fogen.
 
Vattenglas är väl använt sedan länge för sådant.

/Höghus
 
Min Tulikivi är platsbyggd med vattenglas och täljstens pulver.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.