Hej,
Vi har ett en plans (27gr) Aneby hus som vi planerar att delvis lyfta taket/bygga på så att vi får 40-50 kvm att inreda. Någon som har tips och erfarenheter på husfabrikant etc som producerar efter kunds önskemål/ritning?
Känner till Åtvidabergs men såvitt jag vet måste man hålla sig till deras standard moduler.

Hälsn
Skogis
 
Du har även Borkas takvåningar, men allra billigast är att göra det själv.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.