Hej,
Vi har ett en plans (27gr) Aneby hus som vi planerar att delvis lyfta taket/bygga på så att vi får 40-50 kvm att inreda. Någon som har tips och erfarenheter på husfabrikant etc som producerar efter kunds önskemål/ritning?
Känner till Åtvidabergs men såvitt jag vet måste man hålla sig till deras standard moduler.
Hälsn
Skogis