android95 #1 Medlem · 14 inlägg 10 jun 2024 17:48 android95 Medlem 14 inlägg 10 jun 2024 17:48 #1 Tjena! Är den här godkänt enligt er Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
Stefan N #2 Verktygstokig · Stockholm Täby · 13 712 inlägg 10 jun 2024 18:27 Stefan N Verktygstokig Stockholm Täby 13 712 inlägg 10 jun 2024 18:27 #2 Ja.
Jonatan79 #3 Hobbysnickare · Nacka · 24 556 inlägg 10 jun 2024 18:53 Jonatan79 Hobbysnickare Nacka 24 556 inlägg 10 jun 2024 18:53 #3 Måla svart! Simsalabim- osynlig!
O oliven1 #4 Bannad · 759 inlägg 10 jun 2024 18:55 oliven1 Bannad 759 inlägg 10 jun 2024 18:55 #4 det är absolut godkänt, men en vanlig lösning på "problemet" är att man monterar dubbla plåtar. Men det blir ju en tillägskostnad.
det är absolut godkänt, men en vanlig lösning på "problemet" är att man monterar dubbla plåtar. Men det blir ju en tillägskostnad.
android95 #5 Medlem · 14 inlägg 10 jun 2024 19:04 android95 Medlem 14 inlägg 10 jun 2024 19:04 #5 Jag tackar alla som har svarat
O ornäsmannen #6 Medlem · stockholm · 10 inlägg 11 jun 2024 10:02 ornäsmannen Medlem stockholm 10 inlägg 11 jun 2024 10:02 #6 Som Jonathan70 skrev, sätt dubbla plåtar den andra ovanpå läkten, då kommer dess lutning att dölja helt. tex med en så här https://www.k-rauta.se/produkt/fotp...BPh4SW14wYKGRDt872FWP9k1p9O67n6RoChI4QAvD_BwE
Som Jonathan70 skrev, sätt dubbla plåtar den andra ovanpå läkten, då kommer dess lutning att dölja helt. tex med en så här https://www.k-rauta.se/produkt/fotp...BPh4SW14wYKGRDt872FWP9k1p9O67n6RoChI4QAvD_BwE
F fribygg #7 Medlem · Östergötland · 23 411 inlägg 11 jun 2024 11:41 fribygg Medlem Östergötland 23 411 inlägg 11 jun 2024 11:41 #7 android95 skrev: Tjena! Är den här godkänt enligt er Är det ett fågelskydd som syns som svarta streck på nedre bärläkten? Sluter fågelskyddet isåfall tätt mellan undertak och betongpannor?
android95 skrev: Tjena! Är den här godkänt enligt er Är det ett fågelskydd som syns som svarta streck på nedre bärläkten? Sluter fågelskyddet isåfall tätt mellan undertak och betongpannor?